Vissa kvällar är bättre än andra

IMG_0327_2

IMG_0333

Den här kvällen var definitivt det, trots att det började regna där vi satt på terrassen och mitt framdäck var alldeles platt. Äntligen tid med han jag bor med, men som jag knappt sett de senaste två veckorna eftersom vi totalt gått om varandra p.g.a. festivaler, kvällsturer och det ena med det femte. Och äntligen bara bruna ben!

P.S. Vänligen notera den från större bloggar kända – och livsfarliga? – live från cykeln-bilden. Åtminstone hade jag hjälm, det kan man inte säga om typ 95 % av de barn och vuxna jag mötte under min färd. Skärpning! hälsar tanten.

2 kommentarer

Under livet

2 svar till “Vissa kvällar är bättre än andra

  1. bjuder på en italiensk med-fara-för-mitt-eget-liv-cykling: http://nostalgifabriken.blogspot.se/2015/08/vi-gor-kulinariska-och-mindre.html

    addera ett gäng fartgalna italienare och bilden är komplett.

    • Det var då onekligen hardcore! Ska för övrigt bokmärka några av dina Paris-tips (ej kondomen under sängen) för vår schääärleksresa dit på vår tioårsdag i oktober :)

Lämna en kommentar