The crib

img_3394
Medan resten av världen har njutit av det varma och soliga vädret utomhus, har de här björkallergikerna äntligen byggt ihop spjälsängen och i samma veva möblerat om så att den fick plats i sovrummet. Än så länge är ex-arbetsrummet a.k.a. blivande barnkammaren fortfarande något av ett kaos, men jag känner mig ändå mycket glad och nöjd! Ett stort glatt krux på to do-listan liksom. Den första tiden får babyn sova i mammalådan med dess lilla madrass stående i spjälsängen, och jag ska ännu tejpa upp lite kort och kanske hänga upp en ljusslinga ovanför sängen. Men det tar sig! Hajar till varje gång jag råkar titta in i sovrummet, ovant ännu *hjärtögonemoji*.

För övrigt börjar bloggbabyna titta ut nu, Läckbergs är redan en månad gammal men nu har också House of Philias pojke och Linns flicka fötts. Om ungefär två månader är det jag som ligger där på BB med en skrynklig baby i famnen. Oh my!

Lämna en kommentar

Under hem och inredning, Radhuset

Lämna en kommentar