Hänt extra, Ajman edition

  
🌴 Tackar som frågar, vi har det skönt. Min vanliga bikini fungerar utmärkt, med shortsen kör jag hårsnodd kring knappen. Kvällarna är svalare (långärmat), och det är onödigt svårt att hitta mat utanför hotellet

🌴 Jag läser! Bara jag skrivit klart detta ska jag läsa ut min tredje bok (se ovan), det är så skönt!

🌴 Igår var vi kulturella och gick på muséer i grannemiratet, annars begränsar sig aktivitetsutbudet som vanligt till ökensafari och Dubaishopping. Trist, men ingen nyhet, och vårt primära mål är just sol & pool den här resan

🌴 Tyckte mig känna små lätta fosterrörelser redan innan resan, är nu säker på min sak emedan babyn, som vid det här laget förutom ljud även kan uppfatta ljus utifrån magen, varje förmiddag när jag lägger mig i solstolen rör på sig därinne. Föreställer mig att hen liksom fnyser och vänder ryggen mot ljuset. HUR GULLIGT?!?

Lämna en kommentar

Under gravid, resor

Lämna en kommentar