Blogg100?

blogg100Blogg100 (hundra blogginlägg på hundra dagar) drar igång för tredje gången nu på lördag, och jag funderar lite på att vara med. Det som talar emot är att den här bloggen alltid varit ett ställe där jag pladdrar på hipp som happ, när jag känner för det. Nu menar jag inte att Bokbabbel är resultatet av någon enorm och invecklad strategi, men på den bloggen lägger jag ändå mer tid på att planera och tidsinställa inlägg t.ex. Å andra sidan är Blogg100 ändå ett väldigt fritt koncept, man kan skriva hur mycket eller hur lite som helst under vilket tema som helst, till skillnad från de där bloggjulkalendrarna som alltid verkar som en mysig idé och som man sedan snabbt tröttnar på när femton bloggare man följer skriver om sin favorit CD-skiva.

Vad tänker ni? Skulle ni bli själaglada, utmattade eller rycka på axlarna om jag skulle vara med? Eller har ni själv tänkt delta?

Lämna en kommentar

Under www

Lämna en kommentar