Kalender 2018

Jag spontanköpte en kalender strax innan jag åkte till Göteborg. Från finska Putinki, lite mindre än en A5:a, men med hela veckan-uppslag som jag gillar det. Hoppas vi kommer att trivas tillsammans!

En del får jag skriva in redan. Två bröllop! Dock även dagisstart buhuu, fick faktiskt beslutet i dag och vi fick ingen av de platser vi önskat, bah. Främst läget jag funderar på, annars vet jag inget varken positivt eller negativt om traktens dagisar. Men huj vad tanken på allt förande och lämnande och pusslande och vabbande stressar mig… Försöker skjuta bort de tankarna ännu och visualisera att det är flera månader kvar härhemma *sniff*.

2 kommentarer

Filed under stationerylove

2 responses to “Kalender 2018

  1. Icca

    Tråkigt att ni inte fick platsen ni ville! Men sök på nytt till hösten – då är det bättre med platser. H kommer inte att hinna knyta så djupa vänskapsband att han skulle bli förstörd av dagisbyte efter sommarlovet… :)

Kommentera

