Nio år senare

Grattis på 9-årsdagen bloggy!

Känns som att det var himla länge sen 2008. Mitt i studierna, bodde i Åbo. Jag hade inte ens varit på utbytet ännu! Läste svindlande många böcker det året minns jag från statistiken.
Men ändå är det så mycket som är samma: bor med en skäggig trevlig typ. Längtar av och till till Göteborg. Nina är en flitig kommentator på bloggen och någon jag sms:ar om stort och smått. Till exempel.

Var är jag om nio år till? Faktiskt så har jag äntligen börjat ta tag i projektet att skriva ett brev till mig själv i framtiden, jag tänkte göra det vid typ 15 och 18 men.. ja, vadå? Men nu vid 30 så! Tänkte skriva det till Jessica 40 år (yikes). Vad ska jag skriva, mest är jag så nyfiken på hur jag kommer att ha det då haha.

2 kommentarer

Filed under www

2 responses to “Nio år senare

  1. Grattis bloggen! Hjälp vad 2008 känns som längesen, vem var man ens då? Fint att sms:andet om stort och smått har fortsatt! <3

Kommentera

