En onsdag i nådens år 2017

I dag förde vi bebén till Lilla Luckan där Björn Fagerholm var och fotograferade. Han verkade väldigt symppis och jag har sett hans bilder på kompisar och kompisars barn tidigare, så jag är förstås supernyfiken på att få se bilderna på vår linslus. Hoppas de kommer fooort.

Väntar också på min 30-årspresent åt mig själv som jag precis klickade hem – farväl knastrande iPhone-hörlurar som säkert tutar ut mina podcaster åt halva bussen, välkommen rosa skönheter! Hade även äntligen tänkt beställa flygbiljetter till Göteborgs bokmässa, men dels är det tight med hotellrum, dels känns stämningen kring mässan just nu ganska dålig i och med rasisterna och författarnas därpåföljande bojkott. Följer med läget och hoppas på kraftigare ståndpunkt från Bokmässan.

Nu är min vardagshelg strax slut, kanske lite House of Cards ännu, yes? *sist på bollen* I ett hopplöst försök att hinna ikapp mitt sociala liv har jag imorgon både lunch- och middagsdate bokad. Snacka om introvert-urladdning :D.

2 kommentarer

Filed under shopping

2 responses to “En onsdag i nådens år 2017

  1. För det första: det är nånting konstigt när jag kommenterar via Bloglovin och de flesta kommentarerna försvinner (på alla bloggar), så sjukt störande!

    För det andra: hoppas bilderna blir fina! Kul med fotografering!

    • Äsch vad störande, man tappar genast hoppet när det händer! Minns att det var väääldigt svårt att kommentera på Blogspot kring tiden då jag bytte också :/

      Tack, de kom väldigt fort så nu måste vi göra svåra val och välja ut 3-4 st av 132 bilder :D

Kommentera

