Outfit of the (naming)day

Jag förstår ju att ni alla hållit andan, men så här var Hugo alltså klädd på sin namngivning. Leggins från Lindex och mycket viktiga björnmönstrade tossor från KappAhl. Skjortan är en present ända från Njuu Jåårk! Vet för övrigt inte riktigt hur jag/vi tänker med det här med babybilder på world wide web, egentligen tycker jag det är lite fånigt (?) att vara så försiktig, men å andra sidan så kan ju faktiskt vem som helst se dem. Äh, jag vet inte. Kör croppade bilder likt värsta Blondinbella for now. Kanske lika bra det, annars hade nog bloggen förvandlats till en kavalkad av Oh my god har ni sett den här minen, hur söt är inte den?! Nu plågar jag mina vänner privat i stället…

Förutom photo shoot, har jag hunnit en vända på babydate till Kyrkslätt i dag. Så fint att hon och jag möttes med magarna i vädret och nu har hunnit ses några gånger med våra jämngamla bebisar. Senast låg de bara i varsin famn, nu låg de bredvid varandra på en filt (THE CUTENESS) och… ja okej, sååå mycket gör de kanske ännu inte objektivt sett, men vi tycker de är fantastiskt duktiga med sitt joller och sina leenden.

Lämna en kommentar

Filed under babyliv

Kommentera

