I väntans tider

Inävntar en massa paket till postlådan för tillfället. Inga böcker faktiskt, eller nej det var en lögn, hoppas på ett recensionsexemplar av Therese Bohmans nya roman Aftonland. Men mest andra grejer: amningsvänliga festklänningar av vilka jag hoppas någon ska funka till namngivningen, utprintade foton, ett ”egendesignat” halsband från Little U. Och från Js jobb får vi en Stokke-barnstol i babypresent (!), vet inte om den kommer med posten men väntar på den gör jag också. I denna shoppingiver letar jag ännu efter en skötväska, jag köpte ingen på förhand eftersom jag ville kolla läget/behovet, men nu håller jag på att bli helt tokig på att hela tiden riva fram en gammal axelremsväska från vagnens varukorg, vill ha en vettig skötväska att hänga på vagnhandtaget asap! Har hittat några kandidater men dels är de slut i lager, dels är J ”inte helt övertygad”. Jahapp.

Slut på meningslöst inlägg om konsumtion!

3 kommentarer

Filed under babyliv, shopping

3 responses to “I väntans tider

  1. Icca

    Nejnejnej! Inte förstöra fina Bugaboon med att ha en väska hängandes på handtaget… Det ryms hur bra som helst under i korgen! PRO-tip- en skötväska som också kan a)användas som ryggsäck b)gärna används av mannen rekommenderas. Sign. Fjällräven Tote.

    • Heh men om jag vill ha annat i varukorgen, som lite shopping eller typ mina gummistövlar in case att himlen faller ner under tiden vi är på rådgivningen..? Men okej Toten var en bra idé (bara man OCKSÅ kunde få den hängande på handtaget..), ska forska lite!

  2. Icca

    Varukorgen är förvånansvärt rymlig på buffalon :)

Kommentera

