Händelserik helg

Natten mellan fredag och lördag hade vi vår äldre guddotter hos oss övernatten, maken till glatt och tryggt barn får man leta efter så allt gick väldigt bra – även om vi nog var glada över att vara två vuxna med en tultande ettåring i ett ännu inte helt toddlerproof hem. Tur att jag redan är gravid, för ni skulle veta vilka volter hjärtat och äggstockarna tog när jag såg J hänga med henne..!

På lördag var det gårdstalko som jag med gott samvete skolkade ifrån, men dök upp lagom till maten och firade husbolagets 20 år. Sedan påbörjade vi bygget av vårt nya lilla skrivbord som får Ikea-möbler att verka enkla… På söndag anade jag en del ugglor i mossen, men lyckades ändå bli grundlurad av kompisgänget som dök upp för att ”babyshowra” mig, mer om det senare.

Och nu är det måndag och jag ska vila upp mig efter den hektiska helgen, haha!

Lämna en kommentar

Filed under fest, Radhuset

Kommentera

