Landepåsken 2016


Processed with VSCO with f2 preset

Igår gick jag nästan omkring och muttrade när vi städade ihop stugan – jag var då inte alls färdigpåskad ännu! Vi ”hann” ju inte ens spela brädspelet jag hade tagit med mig, ej heller hann jag igenom bokhögen men det hade jag förvisso på intet sätt trott heller, mängden berodde mer på att jag ville ha olika genrer att välja mellan.

Men men, supersköna dimmiga dagar! God mat, böcker och tv-serier (amerikanska Married at First Sight som mest ger mig irritationseksem med all sin upprepning och sättet att klippa scener), sömn och långsamma promenader. Inget nytt under solen (förutom att resten av familjen var på vift i fjällen i stället), men ack så skönt! Mera påsk åt folket!

Lämna en kommentar

Filed under påsk

Kommentera

