Mammalådan 2016!

mammalådan2016Uuh, nu har Fpa presenterat moderskapsförpackningen för i år – håhåjaja att jag skulle bli så till mig i trasorna över en sådan sak..! Igår passerade jag faktiskt antalet dagar som krävs för att man ska få ansöka om lådan och andra understöd, men behöver ännu graviditetsintyg (!) från åkpåse2016 rådgivningen för själva ansökan. Och eftersom årets låda är mycket mer i min smak än förra årets, med mindre retrotema och kivogare färger*, så tänker jag nu mot min natur lite panta på min ansökan för att hellre få den här lådan… Nej huhu vilka fjantiga i-landsproblem, den största lyxen är ju såklart lådan överlag. Men om jag får välja…

*) Blått, mint, grått, beige och lite rött! Björnar, ränder, kaniner och ugglor!

Lämna en kommentar

Filed under gravid, vill ha

Kommentera

