Götebooorg!

Och! Jag utropade visst Sista tumisresan på länge för tidigt på Facebook när vi reste till UAE, för efter att ha planerat det i säkert tre år fick J & jag äntligen tummen ur och reserverade en helgresa till Göteborg i mars. Helgen före min födelsedag rentav! Har vänstrat så mycket med Stockholm på sistone att det är alldeles för länge sedan jag besökte denna blåsiga älsklingsstad. Länge leve flygpoäng och Ninas bäddsoffa!
Jag kommer att vara i vecka 25 när vi åker, så det får antagligen bli lite lugnare strosande kantat av många cafépauser, men om det är något Sverige kan så är det väl just fikor. Myyys!

3 kommentarer

Filed under Göteborg, resor

3 responses to “Götebooorg!

  1. Okej, tredje inlägget på rad som jag kommenterar men måste självfallet säga JAAAAA, det ska bli så kul! Och att strosa mellan caféer passar även mig ypperligt!

  2. Pingback: Dagens bästa nyhet | Panorama

Kommentera

