Vill man ha fina julkort, får man lida pin (och slakta en bok)*

kort

Julkorten var det ja! Så här såg de ut i år – den arma boken känd från julstjärnorna förra året fick offra fler sidor för pappersgranarna (här kan jag kanske inte direkt rekommendera att använda en deckare, som tur hann jag stoppa mig själv innan jag limmade fast en gran där ordet nazist lyste mitt i granen..!). Tycker de blev fina, även om guldstjärnan var för liten i proportion. Och dymo förgyller ju det mesta, inte sant?
Idén hittade jag hos Life by Mile i typ januari i år.

*) Mindre känt ordstäv.

Lämna en kommentar

Filed under jul

Kommentera

