Dvala

Jag rekommenderar verkligen inte att ni börjar samla på Muminmuggar. Det börjar helt oskyldigt med en och två och kanske en gammal som man hittade på vinden och sen får du sex stycken i juklapp av din svärmor och sen har du alldeles för många i blåa nyanser så du vill ha några grannare och en får du köpa som belöning för att du klarade monstertenten etc. etc. LIVSFARLIGT!

OM ni däremot redan fallit ner i Arabias svarta/smarta slukhål så finns det naturligtvis ingenting som hindrar er från den här skönheten, säsongsmuggen Dvala (vinter 2015-2016). Jag har spanat på den sedan jag såg bild på den någon gång i somras (?), och i onsdags på väg hem från ett tre timmar långt besök på arbetshälsovården och med feber i kroppen kändes den som det mest naturliga köpet i hela världen.

2 kommentarer

Filed under shopping

2 responses to “Dvala

  1. Sara - finaprickar

    Jag har också bestämt mig för att köpa den. Mvh ägare till 4 st and counting…

    • Då ryms det ännu bra in i skåpet, go go go! Den är verkligen fin, inte så gräll men ändå inte helt blek (alltså what a way with words jag har, LOL!) :D

Kommentera

