14 mässor

Ursäkta att det här inlägget inte är av intresse för någon annan än mig själv, men de här bostads- och fritidsbostadsmässorna tror jag mig ha besökt:

2000 Tusbyas
2002 Kotka
2004 Heinola
2004 Hartola (fritidsbostadsmässan = F)
2005 Pargas (F)
2006 Esbo
2007 Tavastehus
2008 Vasa
2008 Björneborg (F)
2010 Kuopio
2011 Mäntyharju (F)
2012 Tammerfors
2013 Hyvinge
2015 Vanda

Summa: 14 st (10 +4). Min favorit är kanske den i Pargas, åtminstone var området väldigt vackert och mamma & jag förälskade oss i en Honka-stuga (?) uppe på en bergsknall. Fint också att mässorna har varit orsaken, pre-Jonathan och hans utbredda släkt vill säga, att vi med familjen bilat runt i landet och sett andra ställen än typ huvudstadsregionen – Karislojo – Åbo.

Lämna en kommentar

Filed under hem och inredning

Kommentera

