(A)live

Den här maniska veckan börjar strax lida mot sitt slut, det har då verkligen varit tuhatta ja sataa hela tiden. Men bra har jag orkat, utom imorse när jag stapplade upp till morgonjobb efter enbart 4,5 sömn efter fredagens gymnasieträff. Vad lite folk egentligen hade ändrats på tio år!

Min födelsedagspresent är nu upptapetserad i tamburen, hurra för att det blev precis så bra som jag föreställde mig! Hurra också för WhatsApp-rapporter och live feed från så väl Barnmorskeinstitutet som Kuopio, spännande värre!

Lämna en kommentar

Filed under fest, hem och inredning, Radhuset

Kommentera

