Jotain toista

Jag hade ett bloggutkast för ikväll, med länk till teatern och så. För jag tänkte att jag kanske skulle vilja skriva nåt om pjäsen sedan.

Det vill jag, men jag vet inte vad. För att det var en pjäs som kändes, som var viktig, som var rolig. Som var meta och intressant och igenkänning och fysisk och utlämnande och jag var så otroligt glad att alla andra omkring mig också bara klappade klappade klappade när den var slut, att skådisarna stod i de öppna kulisserna och tvekade att ska de faktiskt komma ut och buga en fjärde gång, en femte?

Den är slutsåld nu, tyvärr. Annars hade jag gått på nytt.

1 kommentar

Filed under kultur

One response to “Jotain toista

  1. Pingback: Billy E | Panorama

Kommentera

