Väntat och oväntat

IMG_9470

Helgens väntade: Hur roligt det var med ”parmiddag”, avskurna fingertoppar och allmänt häng med de här typerna! LittSkaparna hann vi också se en sväng, plus halva Åbo som hade samlats på Koulu lördagskvällen till ära.

IMG_9485

Helgens oväntade: Att jag visade mig vara en naturbegåvning klarade av att stå stadigt när Lotta tvingade mig att provåka sin nya leksak – och att det var så sjukt roligt att jag var helt besviken när jag var tvungen att återlämna brädan och hoppa på tåget hem. Samt att jag hela vägen hem sedan funderade på var det finns plan/lite sluttande asfalt kring Radhus-området… Tänk att jag var tillsammans med en hardcore skejtare i två år utan att fatta detta (fast longboards och vanliga skateboards är egentligen helt olika saker)!

Lämna en kommentar

Filed under fest, livet, vill ha

Kommentera

