”Jos arki ei kanna, ei luksuksesta ole tilannetta korjaamaan”

Screen Shot 2015-04-21 at 20.13.44

Är det okej om jag citerar Maaret en gång i veckan? Håller verkligen med henne om det här ämnet, att fastän semester är underbart och resor ljuvliga, så är det viktigt att vardagen håller och fungerar. Den är ramen, grunden, materian som bildar Lifvet. Okej att J och jag är som mest harmoniska när vi är lediga och utsövda, och klart att vi gnabbas och snäser över diskmaskiner och mjölken som alltid är slut. Men precis varje gång under 9,5 år som Jonathan har hållit upp vårt stora dubbeltäcke medan jag drar ner påslakanet över det har han också ”kidnappat” mig och gett mig en kram. V-a-r-j-e gång.

Lämna en kommentar

Filed under citat

Kommentera

