Mars(ch)

Alltså mars är så lång med många veckor, och förutom jobb jobb jobb så hänger jag med lurvbollen och lyssnar på det här (hej wköpsug!) och blir även nyfiken på de här* och bär hem biblioteksböcker som jag inte hinner läsa och för någon dag sedan tänkte jag att jag hade ju kvällsjobb förra helgen så nu är jag ledig men jag hade visst något program AJO JAG SKA TILL WARSZAWA SOM JAG FORTFARANDE INTE VET OM JAG STAVAR RÄTT så om någon sitter inne på tips vad man kan göra där en helg i mars med en kompis så please speak now or forever hold your silence!

*) Heja Station Eleven även om jag inte läst de andra 19!

Lämna en kommentar

Filed under böcker, resor

Kommentera

