#aadakylässä

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with m3 preset

Det har gått 1,5 dygn och alla är hittills vid liv! Nätterna har vi sovit lite oroligt eftersom vi lystrar till alla ljud plus då och då får lyfta ner henne från sängen igen. Intressant att märka att det är J – ”Jag har gått armén, jag klarar av lite sömn” – som dels redan nu klagar på trötthet, dels ändå är fastare med att inte låta hunden sova i sängen – jag trodde rollerna skulle vara precis tvärtom! På det stora hela är det ändå supermysigt, Aada är en glad och väluppfostrad hund som får hundägarlivet att verka väldigt chill. Frisk luft och att röra på sig gör gott också åt människodjur, kloklappret mot golvet är mysigt och välkomnandet jag får när jag kommer hem skulle smälta vilka cyniska hjärtan som helst (mig har hon ju redan charmat för flera år sedan såklart).

Lämna en kommentar

Filed under livet

Kommentera

