Eukalyptus

Processed with VSCOcam with t1 preset

Processed with VSCOcam with t1 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Glad tisdagsfredag åt mig! En sak som varit ett mini-moln på jobbet har jag antagligen oroat mig för helt i onödan och chefen undrade även om det är okej för mig att semestra i juli. Kände att jag kunde offra mig :D. Var hos frissan, och fyndade sedan efter Smulans Insta-tips ett fång eukalyptus i Kampens Kaivokukka. Det var då på tiden att också finska butiker förstod sig på den växten, den har figurerat i svenska inredningstidningar ett bra tag redan. Som en äkta hausfrau pysslade jag loss med mina nyköpta ranunkler och eukalyptusbukettenbusken, så nu är typ alla vaser och kannor vi äger fyllda och det doftar som ett spa härhemma. Prisvärt, hoppas de håller länge också!

Snart dags att ta mig tillbaka till centrum, vi ska äta och gå på Wild. Lyxdag!

2 kommentarer

Filed under hem och inredning, shopping, String

2 responses to “Eukalyptus

  1. Hah, dom har vi haft i munkka ren lääänge :P

Kommentera

