Magkänslan

IMG_8846Moské imorgon skrev jag igår, men någon åt för mycket chili efter det så vi lyssnade på magkänslan imorse och stannade på hotellet i stället. Det var ju faktiskt Lukurauhan päivä i dag, så den var jag ju tvungen att fira! Avslutade den välskrivna epidemidystopin Station Eleven, återkommer säkert med citat vad det lider för det är en bok som lyckas med att vara allt från tänkvärd och sorglig till att ge en weltschmerz av obehag och vällustiga rysningar av vackert språk och fina formuleringar. Påbörjade därefter Lena Dunhams självbiografi, men hittills är jag inte alls imponerad. Fast så tycker jag ju faktiskt inte om Girls heller (gasp!).

Nytt moskéförsök imorgon, hoppas jag inte jinxade det nu.

1 kommentar

Filed under böcker, resor

One response to “Magkänslan

  1. Pingback: Mars(ch) | Panorama

Kommentera

