Kalenderjunkie

Gaah, vad gör jag på Personlig Almanacka-sidan nu igen?! Har ju inte ens fått hem Frankien ännu, och ändå håller jag nästan på att göra en Katta Kvack och shoppa på mig en himla massa kalendrar här. Jäkla internet att vara så inspirerande, jag har börjat följa någon slags studietumblr p.g.a. de fina stationerybilderna, men det har lett till att jag nästan börjat känna en gnutta studieinspiration samtidigt –  DANGER DANGER!  Sedan skulle man ju kunna se ett kalenderköp som något slags visualiserande av hur fab’ mitt 2015 kommer att bli, men det börjar redan osa Blondinbella och visionboards, och där börjar redan andra varningsklockor ringa, eller hur Julia?

personligalmanacka2015

Titta nu vad fin den skulle kunna vara..! Finns tydligen finsk webshop också… *stänger av internet*

5 kommentarer

Filed under stationerylove

5 responses to “Kalenderjunkie

  1. WWBBD!! Back away slowly, man vet aldrig hur det slutar annars!

  2. Men på riktigt! Man kan göra anteckningsböcker också! *Fainting*

    • Under # på Instagram såg jag dessutom en som hade gjort kalendern att se ut som en bok (Harry Potter), gäller bara att ha tillräckligt högkvalitativa bilder för det (och egentligen fotografens tillstånd också)..!

  3. Pingback: Det årliga kalenderinlägget | Panorama

Kommentera

