TTR.

Processed with VSCOcam with g3 preset

Tillbaka från ett stugveckoslut med hård Ticket to Ride-turnering, lite dålig stämning när Jonathan krossade A och mig tre gånger i sträck! Jag kan absolut noll kortspel, men brädspel gillar jag, tar mig dock aldrig tiden att spela dem längre; böcker, tv och livet kommer liksom i vägen. Just nu är jag dock spelpepp och har genast romantiska idéer om hur vi ska spela bort hela det mörka halvåret, sneglar på expansion packs och grejer. Voi huhu! Lotta, du måste pallra dig hit snarast så vi kan spela, och kanske Carcassonne-fanet Nina kan gå att frälsa så här på distans? Enter: Stora Spelhösten 2014.

2 kommentarer

Filed under livet

2 responses to “TTR.

  1. Icca

    Vi kommer också gärna på spelkväll! :)

Kommentera

