Fester, fester, fester

Det är nog väldigt sällan jag har tillfälle att skriva att jag inte bloggat för att jag bara har festat, men nu är det faktiskt ett sådant tillfälle. På torsdag sprang jag efter jobbet till Förlagets höstfest, mycket roligt att prata med en massa bekanta, halvbekanta och nya bekanta. Mia och Malin har bloggat mer om kvällen, och min blåblommiga kulturtanstklänning har fastnat på bild. Sedan gick hela veckoslutet åt till Js möhippa, vi åkte till Tallinn och det var lasertag och skumpa och frågesporter och god mat och Macarenadans och brudbastu för hela slanten. Och i dag är jag trött och har träningsvärk och blåmärken och ska ännu på releasefest, och sen är jag nästan helt glad över att jag inte ska vidare mot Göteborg på onsdag/torsdag. Obs, NÄSTAN.

Lämna en kommentar

Filed under fest

Kommentera

