Saker jag funderat på i dag

1. Hur jag undgick att känna till den här finska gradu-tumblrn när jag själv skrev gradu? Forwardar i stället infon till Julia, varsågod!
2. Varför ni inte tipsade mig om A Deo A Libertate-bloggen medan hon ännu skrev aktivt? *sist på bollen*
3. Varför det inte går att ha stående veckovy på den minsta Personlig almanacka-modellen
4. Vad jag ens gör på Personlig almanackas hemsida då jag precis beställt en annan kalender
5. Om det finns luft i mina cykeldäck nu när jag ska cykla iväg och luncha med J som tagit en paus i sin Trondheim-exil för att träffa mig för att fixa ärenden på hemmaplan.

Lämna en kommentar

Filed under listor

Kommentera

