Frankie.

frankieJag förstår att ni undrar hur vi kan ha nått september utan att jag har yppat ett ord om min kalender för nästa år, men nu blir det ändring på den saken! Den här gången har jag faktiskt förhandsbeställt en Frankie Daily Journal – you had me att ”innehåller klistermärken” – och inväntar nu ivrigt oktober då den släpps. Skulle den av någon anledning inte motsvara mina kalenderbehov kan jag ha den som mini-dagbok och be m&p importera en klassisk Ordning&Reda-favorit åt mig från Sverige i stället!
En rätt så genialisk plan, så säg?

5 kommentarer

Filed under stationerylove

5 responses to “Frankie.

  1. Men guud, den verkar ju helt fantastisk. Jag vill också ha en!

  2. Pingback: Saker jag funderat på i dag | Panorama

  3. Pingback: Kalenderjunkie | Panorama

  4. Pingback: Det årliga kalenderinlägget | Panorama

Kommentera

