Prinstagram

Jag hade länge tänkt låta ”framkalla” Instagram-foton, men först förra veckans måndag blev det av. Och på fredagen fanns paketet i postlådan, snacka om service!

IMG_0085

Och jag är så nöjd! Finishen är inte som glansiga foton, utan snarare lite matt, som vykort eller väggkalenderpapper, utan att bilden för den delen blir kornig. Bilderna är Prinstagrams squares (10 x 10 cm), och den som känner mig ens litegrann förstår att jag nu direkt vill beställa klistermärken och allehanda andra prylar. Men jag håller mig i skinnet, först ska de här bilderna upp på väggar och kanske in i någon slags album? Och det egentliga fotoprojektet jag borde hugga tänderna i är att låta printa ut s.k. riktiga foton, börjandes från bröllopsbilderna som fortfarande inte har bantats ner från över 1  000 till 200 som det för länge sedan inköpta fotoalbumet har plats för. Höstprojekt?

2 kommentarer

Filed under shopping

2 responses to “Prinstagram

  1. Åh jag vill också! Har länge tänkt att det skulle vara kul att ha en massa utprintade instagrams på kylskåpet :)

Kommentera

