Tystnaden som uppstår när du andäktigt öppnar ett Adlibris-paket

Processed with VSCOcam with f2 preset

Books are the plane, the train and the road. They are the destination and the journey. They are home.

– Anna Quindlen

Man kan då verkligen inte anklaga Adlibris/Posten för snabb service, 12 dagar tog det för de här ljuvligheterna från klick till Radhus. En eloge dock för hur snabbt den röda bokhandeln reagerade på Twitter då jag beklagade mig över hur lååång tid det tog. Men nu är de alltså här, böckerna + Himmelstrand-recexet jag tjoandes hittade i min brevlåda i eftermiddag, och jag kan inte annat än klappa mig på axeln för eminent boksmak. En annan med bra boksmak (läs: cirka identisk med min) är inläggsrubrikens moder Ellen. Fram för fler, och gärna bokliga, inlägg på hennes blogg!

7 kommentarer

Filed under böcker, citat, shopping

7 responses to “Tystnaden som uppstår när du andäktigt öppnar ett Adlibris-paket

  1. Iiih, Tana French! Har försökt reservera den på bibban men den har inte funnits, gjorde det precis och blev tredje i kö… hoppas att den är så bra att folk läser ut den fort som f-n!

  2. blev både boksugen och rörd av det här inlägget, tack för det!

  3. Jag vill också ha Himmelstrand! (Väntar på att den ska dyka upp på jobbet.)

  4. Pingback: En bokmals bryderier | Panorama

Kommentera

