False Lash Wings

Om jag nu låtsas vara sminkbloggare för en sekund, så vill jag tipsa omflas L’Oréals mascara False Lash Wings, som jag läste om hos Lilla U i våras och blev nyfiken på. Mina fransar är lite böjda och relativt mörka, men tyvärr rätt korta. Den här mascaran är superlätt att applicera och klumpar aldrig, men framför allt gör den faktiskt fransarna väldigt långa och det blir en jämn snygg rad. Är mycket nöjd med allt förutom priset, nästan tjugo euro är enligt mig onödigt saftigt för en mascara, så därför var jag glad när jag i USA kunde haffa den för typ åtta euro. Obs att den där heter Lash Out Butterfly även om flaskan ser likadan ut.

Lämna en kommentar

Filed under smink & sånt

Kommentera

