Sköna sol

Den här helgen var så vansinnigt skön att jag är alldeles lyrisk. På lördag förmiddag exploderade vädret i finsk sommar när den är som allra bäst, och vi njöt av det några timmar i Åbo med J&A och deras mini-M, sedan drog vi tillbaka till stugan där vi för en gångs skull var på tumis, det kändes väldigt exotiskt och skönt!

Nu är min röst till 90 % återställd och jag hoppas att fem jobbdagar inte tar ut den igen. Är helt okej med att jobba, blev i och med resan och den direkt följande sjukledigheten nästan tre veckor ledigt och på fredag börjar min andra ”riktiga” semester, tre veckor också den. Kommer dock att bli JEFLIGT BITTER om de 25 grader och sol som utlovas för de här dagarna jag ska jobba tar slut lagom till semestern.

Lämna en kommentar

Filed under hälsa, jobb

Kommentera

