Toms

20140627-232138-84098050.jpg

Jag skyller allt på N. Hon bad mig kolla efter ett par Toms-skor åt henne medan vi var här, och jag bara nickade och sparade bilden hon skickat åt mig på WhatsApp i camera rollen. Tills vi kom till Kalifornien alltså. Och jag av nyfikenhet stack foten i ett par och ba: Oj vad skön, och den hålls på min smala, platta, hopplösa fot. Jag som inte får en endaste en ballerina att hållas på foten, och som för länge sedan gett upp hoppet om att någonsin kunna gå barfota i något annat än Ecco-sandaler. Nu köpte jag mig ett par lätta skor, som ändå ändå har ett otroligt mjukt botten, och som inte blir svettiga mot bara fotsulor (haha, här låter jag som Blondinis och hennes jäkla Flattered inser jag!). Och som jag provgick med en kväll i SF utan minsta tillstymmelse till skavsår eller klämda tår. Och som jag därför tyckte att det tydligen var okej att köpa mer än ett par av.

Om man (”man”) kollar #toms på Insta ser man vilket galet stort mönsterutbud de har! Tydligen är de också kuuminta hottia i Asien, så det är ju lite synd att jag inte kände till dem i vintras i Singapore. Men nu så, nu blir det uppkavlade jeans och bara fötter i fina Toms hela sommaren hör ni!

Lämna en kommentar

Filed under resor, shopping

Kommentera

