100. H-u-n-d-r-a!

Jag gjorde det! Jag skrev (över) hundra inlägg på hundra dagar, med start den första mars och med slutdatum i dag.

jee

Det var intressant att prova på, och bra att jag gjorde det med den här bloggen och inte bokbloggen, då ämnen fick vara precis hur spretiga som helst. Efter den första månaden falnade mitt eget intresse och det var också många jag följer som hoppade av just kring 30-strecket. Men som jag föreställer mig att det är också med idrottsprestationer och romanskrivande gäller det att knega på och plötsligt få uppleva om inte Nirvana så åtminstone att det blir lättare och roligare igen. De sista cirka 30 inläggen var nästan bäst, främst fick jag pussla för att variera ämnena någorlunda vettigt och t.ex. skriva om politik på valdagen etc. Sanningen är nämligen också att många inlägg sedermera publicerades på förhand, kanske något fuskigt men helt klart så jag fungerar bäst när det gäller mer strikt och inte bara spontant bloggande.

Nu ser jag dock fram emot det där totalspontana bloggandet igen. Och det gör ni kanske också, om ni är ärliga?

Lämna en kommentar

Filed under www

Kommentera

