98. Dagens fem

Vi kör en fredagsfeelisenkät, va? Via Gingerbread House.

Dagens favoritplats: Vår lilla trädgård, som är så galet lummig just nu! Där blir Lotta zen och där ska jag carpa sommaren så mycket det bara går!IMG_4025_2
Dagens bloggtips: Brukar ofta fnissa förtjust när Ellen uppdaterat sin blogg. Humor, självdistans, skrivande, loppis, Jeppis och sjukt bra boksmak (jag köper och läser allt Helena bloggar om och Ellen köper och läser det jag i min tur bloggar om. Mycket lustigt när jag en gång såg hennes bokhylla live och ba: Check, check, check!).
Dagens ”I want”: Den här färgningsboken för vuxna, har faktiskt beställt den! Den här rithandikappade blomtanten kommer att bli harmonisk som en sovande koala av att fylla i de där mönstren, eller det är i alla fall tanken. Kolla nu bara vad fina!
Dagens sötaste: Den lilla blågröna flaskan jag köpte på H&M Home här i veckan. Avdelning livsviktiga köp alltså…
Dagens planer: Jöbb till 12 och sedan hem efter solglasögon & sovsäck* och ut till havs med m&p! Tänker äta mammas goda mat, läsa två böcker och bli jättebrun.

*) Haha, as if jag någonsin skulle kunna packa så lätt. Mina kaverin mobbar mig alltid kärleksfullt för mina jättepackningar.

2 kommentarer

Filed under listor

2 responses to “98. Dagens fem

  1. Megapackandet hör till det förflutna. Du har ju blivit drottningen av lätt packning!

Kommentera

