88. So many times / we drank fine wine in one swallow

trädhusNu har jag ju ingen bucket list, men om jag skulle ha det så skulle jag nog lägga upp Övernatta på trädkojehotell som en punkt. Författaren Christin Ljungqvist har gjort det, liksom Elin i Umeå. Väggar och tak vill jag ha, och så ska det inte se ut som ett ufo utan som en koja, alternativt ett minislott. Men annars kan det ligga i Finland, Sverige eller U.S.A., just där är jag inte så kinkig. *resonlig*

Soundtracket är såklart Ane Brun. Skulle klara mig ganska långt på att lyssna på bara henne och Melissa Horn om det inte fanns annat att tillgå. Men så är jag ju ganska musikhandikappad också. Fast just nu har jag faktiskt Spotify Premium gratis i några månader, så tipsa mig gärna om artister/sånger jag borde känna till!

Lämna en kommentar

Filed under resor

Kommentera

