85. Varför bor jag inte i Stockholm, del 736

1I ett parallellt liv bor jag i den här snygga lägenheten i Stockholm (och har tydligen jättelite prylar eftersom vi skulle rymmas in i en etta, må så vara att den har separat kök och två klädrum)…

nesbö… och kan utan problem boka biljett till t.ex. Jo Nesbö på Internationell Författarscen

alexsiggemeninge… och Alex & Sigges scenshow eftersom, ja, jag bor i Stockholm och kan smidigt springa på de här och de flesta andra roliga evenemang som ordnas på andra sidan pölen och som jag avundsjukt följer med här från inte-lika-mitt-i-smeten-Esbo.

3 kommentarer

Filed under vill ha

3 responses to “85. Varför bor jag inte i Stockholm, del 736

  1. babyjanes

    Jag bor också i Stockholm i ett av mina många parallella liv! Kanske vi till och med är grannar och kan träffas för söndagsfika? Vilken lyx! ;)

Kommentera

