76. #fuckcancer

Igår var jag lite avundsjuk på att halva sociala media antingen är på skrivkurs i Grekland eller på Donna Tartt-framträdande eller på Babel-inspelning, men sedan tänkte jag på det här välskrivna och så himla sorgliga och skärpte mig. #fuckcancer tusen gånger om, cancern som tog

min farmor och

mina vänners föräldrar och

mina föräldrars vänner

Att mina allra närmaste finns kvar. Att de är friska, att vi kan skratta och tramsa och gräla tillsammans, tänk vad det smäller högre än Grekland ändå. Hörni, köp ett armband, köp ett print och framför allt: ring till/prata med/krama dem som ni har kvar!

Lämna en kommentar

Filed under livet, www

Kommentera

