69. Thrillertorsdag

IMG_6597Hej och hå, nu är strax sjudagars jobbveckan slut och jag får dra till stugan med mamma, de andra ansluter imorgon! Planen är att undvika dåligt väder och björkpollen medelst läskoma, och således packar jag med läsplattan (inte apan) laddad med tre nya thrillers. Om jag känner mig och min skräniga familj rätt så kommer jag snarare att läsa en tredjedels bok och femton inredningstidningar plus kolla ESC på lördag med minst ett halvt öga. Oh well, a girl can dream!

Lämna en kommentar

Filed under böcker

Kommentera

