Slut som artist

Det här var ju särdeles goda nyheter, den här boknörden kommer såklart att gå kan jag lova redan nu. Är så avundsjuk på alla coola framträdanden på Internationell författarscen i Stockholm hela tiden, bara den här våren hade jag älskat att få gå och lyssna på Claire Messud, Jhumpa Lahiri och just Donna Tartt t.ex.!

Herregud vad jag är slut som artist, tog en lång het dusch efter jobbet och orkade just och just värma varma smörgåsar till middag efter det. Nu borde jag ännu packa en övernattningsväska innan jag akutsomnar, få se vad jag får med mig i packningen med den här tröttheten. Men imorgon hägrar några dagars frihet ledighet, ska sova läsa äta på repeat i tre dygn!

P.S. I dag tappade jag först bort mig och blev sedan inlåst i Järnvägsstationens vindlande källargångar. It’s a jungle down there!

Lämna en kommentar

Filed under böcker, jobb

Kommentera

