63. VAB

[…] lägenheten var en oas av vitt och rosa […]

Att vara någons fru hemma hos Banditen. Diggar verkligen Banditens smak både vad gäller inredning och kläder/accessoarer, hon är orsaken till både ett och annat nätbutiksköp från min sida… Christa diggar också, minns jag.

20140502-145407.jpg

Här sitter jag i min egen oas, vid vårt för tillfället chockrosa matbord och försöker VAB:a, Vård Av Blogg™ alltså. Det går dock väldigt trögt – inte minst för att jag hoppar mellan bloggar och inlägg –  och för att det plötsligt börjar hagla (!) och jag får springa ner och lyfta in vår icke-frosttåliga blomma.
En fredag, ett liv.

3 kommentarer

Filed under www

3 responses to “63. VAB

  1. Ja, jag gillar! Att vara någons fru, Banditen och House of Philia blir jag alltid glad av :)

Kommentera

