17. Mkt nu

Den här veckan har jag program utanför jobbet (plus lö-sö) varje dag förutom på onsdag – då jag ska jobba över. Inte alls klokt, men det bara blev så. Tack och lov pratar vi bara roligt program med fina människor åtminstone, inte typ tandläkare eller annat osprittande. Men ändå, jag vet med mig själv att det här blir lite för mycket för lilla semi-introverta mig.
Samtidigt: vilket lyxproblem! Buhuu, jag måste äta ost och träffa en gammal vän och gå på babyshower den här veckan, vad synd det är om mig..! Hrrm…

Lämna en kommentar

Filed under livet

Kommentera

