2. Jonathan 30!

Så var man gift med en 30-åring då! Föga hade jag den där kalla oktobernatten under mitt första studieår kunnat ana att den där mannen – pojken – som hånglade upp mig skulle bli mannen jag gifte mig med och så småningom fick försöka klura ut en 30-årspresent åt. Naaw.

Vi firade med restaurangmiddag (supernöjda!) och paket redan igår, eftersom jag i dag ska jobba några timmar innan det blir namngivningsfest för en liten W. Fast den nyblivna 30-åringen firas mera med både släkt och vänner under kommande marshelger!

Lämna en kommentar

Filed under fest

Kommentera

