Examensmiddag!

 

Firade min examen med ranunkler, grekisk mat, vänner och bronsmedalj igår, inte illa! Teemu Selännes karriär tog slut efter 26 år (!!) och både han och reportern (!) grät. Jag lagade den här efterrätten, smakade tyvärr mest banan och just ingen mango eller kokos, får försöka experimentera vidare om jag gör det på nytt. Fräsch och enkel att göra iaf, speciellt om man har en mixer och inte bara en mixerstav som jag, fick mixa litelite frusen mango åt gången.

I dag stinker jag vitlök, har diskat undan alla glas och ska nu en sväng till IKEA innan jag bjudit in mig själv på mat till m&p. So long!

2 kommentarer

Filed under dukning, fest, mat

2 responses to “Examensmiddag!

  1. ”både han och reportern (!) grät”

    Men aww. :)

Kommentera

