Smoothievintern 2014.

20140216-192618.jpg

Ellen kallar det för en sån där duktig blogg-grej att göra, jag själv är mest fascinerad över att något som är nyttigt är så här gott. Smoothies alltså. De är dessutom ett bra sätt för mig att få i mig lite frukt och bär och vitaminer, något jag annars är pinsamt dålig på. Nu är jag åtminstone ännu ingen hardcore människa som slänger ner typ spenat och brysselkål i mina smoothien, bara ”snälla” saker som hallon, blåbär, banan, mango, ananaskross, grynost, någonslags yoghurt, riven ingefära, kokosflingor (vill även testa kokosmjölk!) i olika variationer. Mycket gott!

4 kommentarer

Filed under mat

4 responses to “Smoothievintern 2014.

  1. babyjanes

    Testa spenat, banan, äpple, apelsin. Super!

Kommentera

