Första advent.

20131201-131248.jpg

Vi går från matbord till matbord den här helgen. Jag hängde hos N på fredagen, älskar att hon bor så nära oss! Igår drog J och jag iväg på julshopping till stan, sedan blev det parmiddag hos H&M och gratis hotelnatt mitt i smeten (vem hade kunnat ana att svindyra Kämp skulle ha mitt livs sämsta hotelldynor? Sådana där wannabe-fluffiga som bara pyser ihop när man lägger ner huvudet på dem). Och i dag har vi brunchat på Fazer och promenerat bort lite mättnad i ett soligt Helsingfors. Nu vill jag hem och tända första adventsljuset och kanske julpynta lite, men först till svärmor i Karis. För att äta lite…

Lämna en kommentar

Filed under brunch

Kommentera

