Piskan går fr.o.m. måndag!

Fick precis reda på att deadline för graduspråkgranskning för att bli färdig detta år är redan första november. Heh, dit är det inte så länge. Men bra med piska i detta läge, orkar inte längre med graduåskmolnet hängandes över mig, det var ju redan SÅ HIMLA SKÖNT att få monstertenten undan. Kan inte ens föreställa mig lättnaden efter inlämnad gradu/examensbeviset på posten. Så nu blir det Göteborgssemester ons-sön OCH SEN KÖR VI JAG 150 %!! Pisk-pepp!

9 kommentarer

Filed under skrivande

9 responses to “Piskan går fr.o.m. måndag!

  1. Äääh, kan inte ens föreställa mig hur skönt det skulle vara. Mitt monsterprojekt ligger lite på paus och jag bävar för slutet av oktober när jag ska ta tag i projektet igen.

  2. Nåja! Jag kan också hjälpa till med att fråga nu och då hur det går. (Själv håller jag på att bli bättre och bättre att vänta på domen. Men det är väl när jag anar det minst som det smäller.)

  3. Pepppepppepp! Levee typ ännu på den high jag fick av att ha fixat kanden efter två års olovlig förmåga att få tummen ur reven (s.a.s.). Finns inget bättre typ!

Kommentera

