Thoughts on a Sunday.

Jag kan ha skrivit om det förut, hur intresset skiftar mellan mina två bloggar. Just nu är det Bokbabbel som får min TLC med lite förhandspublicerade inlägg till semestertiden som faktiskt – faktiskt! – börjar skymta vid horisonten. Annars jobbar jag, läser till tent, träffar kompisar, dricker vin, hänger med min man som plötsligt börjat tillbringa dygnets ljusa timmar även utanför kontoret, funderar på lämplig inläggstakt för att bokbloggen inte ska självdö men ändå signalera semester, är ute och cyklar (bokstavligen, förhoppningsvis inte metaforiskt). Och på tisdag ska jag på bostadsmässa ute i Hyvinge, jihuu! Så länge mässan hålls inom radien för en tvåtimmars bilfärd (Heinola, Kotka, Tammersfors etc.) eller med möjlighet till vettig övernattning (Vasa, Kuopio) så är det åtminstone mitt och mammas sommarmåste. Så går vi typ omkring och ooh:ar och aah:ar och uääh:ar och tafsar på kakel och undrar var familjen riktigt tänkt förvara alla sina prylar. Mycket trevligt!

Lämna en kommentar

Filed under hem och inredning, www

Kommentera

