Finncon igår.

Var en sväng till Finncon igår. Bäst var att få träffa och intervjua Mats & Sara:

20130707-123634.jpg

Nästbäst var den här pinsen som jag inte köpte:

20130707-123646.jpg

Sedan fanns där också bl.a. en dinosaurie och Ghostbusters. Kände mig väldigt alternativ som inte hade alvöron eller någon finurlig t-shirt. Har heller inte tittat på Doctor Who etc, så många av referenserna gick mig förbi även om jag tycker det var fint med en stor nördsammankomst. Men de svenska och finlandssvenska författarna hade jag iaf alla läst och gillat, även om det tyvärr inte blev av att gå på någon annan programpunkt än den jag själv modererade.

5 kommentarer

Filed under böcker

5 responses to “Finncon igår.

  1. Anser mig vara rätt så nördig, men doktor who har nog gått mig helt förbi!

  2. Pingback: Huippu helg!! | Panorama

Kommentera

